søndag den 12. oktober 2014

iPhone 6


Her for et par dage siden fik jeg iPhone 6, og jeg er simpelthen så glad for den.
Den er fantastisk, og tager virkelig gode billeder, og så synes jeg bare at den er lækker at se se på og holde. Mange har været meget skeptiske omkring den, og det er der nok stadig mange der er. 
Og jeg indrømmer gerne at det ikke ligner en iPhone som så'n, det ligner nok lidt mere en samsung.
Den er også meget stor, så jeg vil nødig se 6+'eren, for den er jo endu større. Den er jo nærmest en iPad mini. Så jeg er helt tilfreds med 6'eren. Der er også lige et andet minus. Det er at sluk-knappen sidder ude på siden i stedet for i toppen, som i kan se på billedet. Det er lidt irriterende synes jeg, og det er jo også endu en grund til at den ikke ligner en iPhone så meget. Men man vænner sig til det.
Alt i alt synes jeg at det er en super lækker mobil, og jeg er så glad for den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar